• 17.11.2025
  • 1 Min čitanja

REPUBLIKA HRVATSKA

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

OPĆINA KOTORIBA

KLASA: 372-02/25-01/15

URBROJ: 2109-9-1-25-2

Kotoriba, 17. studeni 2025.  

 

 

Na temelju članka 6. stavak 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (Narodne novine br. 125/11,64/15,112/18 i 123/24), članaka 9.i 10. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Općine Kotoriba („Službeni glasnik Međimurske županije“ br. 5/19 i 10/19) i Odluke Općinskog načelnika Općine Kotoriba, KLASA: 372-02/25-01/15, URBROJ: 2109-9-1-25-1 od 17. studenog 2025. godine, raspisuje se

 

N A T J E Č A J

za zakup poslovnog prostora broj 2

 

I.

1. Putem javnog natječaja u zakup se daje poslovni prostor broj 2  u vlasništvu Općine Kotoriba u Kotoribi, Ulica kralja Tomislava 100, na k.č.br. 1426/2 k.o. Kotoriba, poslovni prostor u prizemlju građevine koji se sastoji od poslovnog prostora, garderobe i sanitarnog čvora ukupne površine 31 m2.

2. Prostor je namijenjen za obavljanje trgovačke ili druge uslužne djelatnosti.

3. Početni iznos zakupnine mjesečno je 4,90 EUR-a (uz uvećanje za pripadajući iznos PDV-a) za 1 m2.

4. Poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 5 godina  od dana sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora.

5. Javno otvaranje pisanih ponuda održat će se dana 8. prosinca 2025. godine u 14:30 sati, u prostorijama Općine Kotoriba u Kotoribi, Ulica kralja Tomislava 100.

Ponuditelji imaju pravo biti nazočni otvaranju ponuda osobno ili putem punomoćnika uz punomoć za zastupanje.

            6. Ponuditelji koji sudjeluju na natječaju su dužni uplatiti jamčevinu u visini 160,00 eura.

Jamčevina se uplaćuje na žiro-račun Proračuna Općine Kotoriba IBAN: HR6724840081820600000, model  68, poziv na broj 7242 - OIB. Jamčevina koju su uplatili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vraćaju im se po završetka javnog natječaja a najkasnije u roku od 15 dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja. Iznos jamčevine najpovoljnijeg ponuditelja uračunat će se u cijenu zakupa poslovnog prostora.

7. Pisane ponude s naznakom poslovnog prostora na koji se ponuda odnosi, kratkim opisom djelatnosti koju ponuditelj planira obavljati u poslovnom prostoru, sa  pripadajućim prilozima i ponuđenom visinom zakupnine ponuditelji su dužni dostaviti u zatvorenoj omotnici na kojoj treba napisati  adresu: “Općina Kotoriba, 40329 Kotoriba, Ulica kralja Tomislava s naznakom“ natječaj za zakup poslovnog prostora broj 2 - ne otvarati”, preporučenom poštanskom pošiljkom ili putem pisarnice Općine Kotoriba  (na istoj adresi), najkasnije do  27. studenog 2025. godine.

 Ponuditelji trebaju na poleđini omotnice navesti svoje ime i prezime, adresu, odnosno naziv pravne osobe i adresu sjedišta društva. Molimo ponuditelje da u ponudi navedu broj telefona radi dogovora u vezi povrata jamčevine.

Općinski načelnik zadržava pravo na poništenje natječaja, odnosno neprihvaćanja  niti jedne ponude, te pritom ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.

8. Poslovni prostor se može razgledati radnim danom osim subote od 8 – 14 sati uz najavu u OpćiniKotoriba ili na telefon broj 040 / 682-247.

9. Na natječaju za zakupu poslovnoga prostora ne može sudjelovati fizička ili pravna osoba koja ima dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.

            10. Najpovoljniji ponuditelj dužan najkasnije u roku od 15 dana od dana donošenja Odluke o odabiru preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu.

            Ukoliko najpovoljniji ponuditelj u roku od 15 dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja bez opravdanog razloga ne potpiše ugovor o zakupu poslovnoga prostora, smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu, te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine, a predmetni natječaj će se ponoviti.

            11. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju, te će ga zakupnik urediti i privesti ugovorenoj namjeni u svom trošku, a što će se regulirati Ugovorom o zakupu poslovnog prostora. Isto tako Ugovorom o zakupu regulirat će se da najpovoljniji ponuditelj nema pravo poslovni prostor ili dio poslovnog prostora dati u podzakup.

            Najpovoljniji ponuditelj je u obvezi plaćati mjesečnu zakupninu unaprijed, najkasnije do 10. dana u mjesecu za tekući mjesec. Najpovoljniji ponuditelj obvezuje se snositi troškove koji nisu obračunati u jediničnoj cijeni zakupnine  - troškovi električne energije, grijanja, vode, odvoz smeća, telefona, komunalne naknade te sve druge troškove koji terete navedeni poslovni prostor i nisu obračunati u jediničnoj cijeni zakupnine.

            12. Prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnoga prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja, u svojoj prijavi na natječaj pozovu se na to pravo te prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

            13. Prije potpisivanja ugovora najpovoljniji ponuditelj obavezan kao instrument osiguranja plaćanja zakupnine, dostaviti zakupodavcu bjanko zadužnicu ovjerenu kod javnog bilježnika koja pokriva godišnji iznos ugovorene zakupnine, zajedno sa potvrdom jamac platac odgovorne fizičke osobe.

          Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

          - prijavu za natječaj s imenom i prezimenom ponuditelja, OIB, prebivalište, broj tekućeg ili žiro računa za fizičke osobe, odnosno naziv tvrtke sa sjedištem, OIB, broj računa za pravne osobe,

          - presliku osobne iskaznice ili presliku rješenja o upisu u sudski ili drugi registar,

          - ovjerenu presliku dokumentacije kojom se dokazuje pravo prvenstva osoba iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja,

          - ponuđeni mjesečni iznos jedinične zakupnine (po m2),

          - dokaz uplate jamčevine,

          - izjavu ponuditelja kojom pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću izjavljuje da nema dugovanja prema Općini, te Uvjerenje nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu, odnosno odobrenje odgode plaćanja obveza s pridržavanjem rokova plaćanja,

            - dokaz o registriranoj djelatnosti

          -  kratki opis planirane djelatnosti za koju je prijavitelj registriran

 

POVJERENSTVO ZA PROVOĐENJE NATJEČAJA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA:

 

                                                                                1. Hinko Virgej, predsjednik

                                                               2. Karlo Nikić, član

                                                                                                                                                    3. Snježana Keler Fundak, članica

Odluka o provođenju natječaja za zakup poslovnog prostora 2.docx